Instalacje do bezpośredniego wtrysku

Oferujemy innowacyjne systemy wtrysku gazu w fazie lotnej dedykowane do silników 4-cylindrowych i 6-cylindrowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Silniki te najczęściej oznaczane są symbolami FSI, TFSI, TSI (grupa Volkswagen), TBI (Alfa Romeo, Ford, Lancia, Volvo), THP (Citroen), TCE (Renault, Dacia), GDI (Hyundai, KIA), DISI (Mazda), THP (Peugeot). Jest to kolejna generacja i rozwinięcie sprawdzonego systemu sekwencyjnego wtrysku. Każda instalacja skompletowana i skonfigurowana jest pod dany model auta i silnik, co określamy mianem instalacji dedykowanej.

Kliknij tutaj, aby przejść do listy opracowanych silników i modeli aut.

Sekwencyjna instalacja przeznaczona do silników z wtryskiem bezpośrednim podobnie jak instalacja sekwencyjna do silników o wtrysku pośrednim załącza się przy osiągnięciu odpowiedniej temperatury. Innymi słowy rozruch odbywa się zawsze na benzynie. Ze względów konstrukcyjnych silnika o bezpośrednim wtrysku, nie wskazane jest całkowite wykluczenie pracy wtryskiwaczy benzynowych podczas jazdy na gazie. Dlatego też w zależności od obciążenia silnika stosuje się dotrysk benzyny. Jest to niewielka dawka benzyny zastępująca część gazu, która ma za zadanie smarować wtryskiwacze benzynowe. Dawka benzyny jest na tyle mała, że nie wpływa negatywnie na ekonomię jazdy na gazie i na tyle duża, że nie skraca żywotności wtryskiwaczy benzynowych.